Garážová vrata privátní

Obchodní podmínky

Dodací podmínky v ČR

Při objednání vrat ze skladových zásob jsme schopni dodat do dvou pracovních dnů po celé ČR. Vrata objednaná o víkendu nebo ve svátek budou expedovány do 48 hodin od prvního pracovního dne následujícího po svátku nebo víkendu.

Vrata vyráběná na míru, případně typizovaná, která nejsou označená jako vrata skladem, jsou dodána do čtyř týdnů od zaplacení zálohové faktury(ve výši 50% celkové částky).

Důležité upozornění: Dodací lhůtu do 48 hodin nelze dodržet, pokud zákazník platí bankovním převodem proforma fakturu. Platbu od banky obdržíme a zaúčtujeme do tří dnů, poté zboží ihned posíláme.
Způsob jakým k vám zboží dopravíme volíme vždy dle velikosti aktuální objednávky.
Ceny za dopravu zboží přepravní službou jsou odvozeny od hmotnosti a rozměru zásilky:

Jednotná cena zásilky po celé ČR 300 Kč

Využíváme služeb těchto přepravních společností: PPL, Česká pošta nebo vlastní dopravu
Ceny za dopravu zboží firmou PILECKÝ, s.r.o. jsou odvozeny od celkové ceny objednávky a vzdálenosti od našeho skladu:

  • objednávky do 7 000,- Kč cena za dopravu 300,- Kč.
  • objednávky nad 7 000,- Kč doprava zdarma po celé ČR

Dodací podmínky mimo ČR

Pokud máte zájem o dopravu objednaného zboží mimo ČR kontaktujte nás na tel: +420 318 593878, nebo e-mailem info@pilecky.cz pro bližší informace.

Osobní odběry

Pokud si zvolíte způsob dopravy osobní odběr, můžete si zboží vyzvednout v našem prodejním skladě na adrese:

Pilecký s.r.o.
Mokrovraty 177
262 03 Nový Knín

PO-PÁ 7.00-16.00 hod.
SO 8.00 - 12.00 hod.

V momentě kdy bude zboží nachystáno, upozorníme vás e-mailem k jeho převzetí.

Prosíme zákazníky, kteří zaplatili zboží předem, aby si e-mail s upozorněním k převzetí vytiskli a přinesli s sebou - bez jeho předložení nemůže být zboží vydáno.


Platební podmínky

Obvyklé platební podmínky při dodávkách standardního sortimentu dodavatele jsou platba v hotovosti při předání, dobírkou nebo platba předem - převodním příkazem.


Záruky

Pokud není uvedeno jinak záruka na veškerý sortiment je 24 měsíců.


Reklamační řád

Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího.

Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem), nebo osobně ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla dodavatele - prodávajícího.

K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení.


Reklamační řád pro přepravní službu:

Příjemce zásilky je povinen při převzetí si zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být ihned sepsán zápis o škodě. Pracovník přepravní služby je povinen takový zápis sepsat.
Příjemce je povinen umožnit přepravní službě, aby se před sepsáním zápisu o škodě osobně a fyzicky přesvědčil o rozsahu škody.
Příjemce po sepsání reklamačního protokolu s přepravní službou, kontaktuje bez odkladu písemně prodávajícího. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla dodavatele - prodávajícího.
K reklamaci je nutné ve všech případech předložit: reklamační protokol, kompletní seznam částí výrobku, kopii faktury.
Po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u přepravní služby, která je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele.
Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Aby k vám zboží přišlo v pořádku, ošetřujeme je velmi pečlivě.

V případě problému s dopravní službou, volejte na bezplatnou telefonní linku 800 900 602 nebo pište na adresu info@pilecky.cz. Do předmětu uveďte "Stížnost na přepravu", popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury popřípadě číslo objednávky, Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být vaší starostí a nesmí vám znepříjemňovat nakupování u nás.

Rychlé odkazy

Ke stažení

Produktové weby

Firemní weby Partnerské weby Kontakty
obchod@pilecky.cz
Zelená linka 800 900 602